UID8707
阅读权限100
专业分
贡献分
爱医币
鲜花
注册时间2004-11-24
|
原帖由 清香绿茶 于 2006-4-1 08:55 发表
Please teach me how to send CT scan.请教教我如何发送CT片。thanks!
YOU SHOULD TAKE DIGTAL PHOTOES FIRST,THEN RESIZE THEM NOT LARGER THAN 2 M WIHT ACDSEE ,PHOTOSHOP OR OTHER TOOLS.
[ 本帖最后由 小医生不拽 于 2006-4-23 22:13 编辑 ] |
|